2008年1月4日 星期五

膠到無朋友的黃世澤

蘋果日報相關新聞:

http://www1.appledaily.atnext.com//template/apple/art_main.cfm?iss_id=20071228&sec_id=4104&subsec_id=15337&art_id=10580993


元旦前一兩日,2007-12-28,黃世柒係蘋果出文狂鬧環保處新建的拍賣網站,睇完佢篇大作真係畀佢激到七孔流血,身為時事評論員的黃世柒,夠膽死只聽電台片面的報導,就亂咁寫社評。睇怕佢自己冇查清楚環保拍賣網站係搞乜春就亂叫亂吠。環保處發言人講到明佢個網站係非牟利,目的係希望市民將一些唔用的舊款傢私電器,以贈送形式送畀有需要o既人呀,佢地 d 物件的標價係有上限架,唔可以過二千蚊,亦禁止以批發形式在環保拍賣網站推銷產品。以上的性質,現今的商業拍賣網站可唔可以 provide 到呢?


實行環保有 3 R的做法,ReduceRecycleReuse。今次依個環保拍賣網站正正合乎環保的 Reuse。從超過七成市民支持香港實施環保稅得知,香港的環保教育是十分成功,只要環保拍賣網站加大一些宣傳,香港不少市民樂意贈送一些舊款傢私電器畀有需要的低下階層。同時又可以對香港的貧富懸殊有一點兒幫助。一個咁好的政策,未開始就畀依條盲毛黃世柒口誅筆伐,唔該黃世柒返屋企食屎啦!

你唔駛問我係邊個,我用匿名寄依篇文,因為我真係好能驚你出律師信告我架!


2 則留言:

匿名 提到...

我對呢位過分憤世嫉俗的黃世澤,甚覺惋惜。

冥王 提到...

"香港的環保教育是十分成功"

閣下瞓醒未呀?