2008年1月22日 星期二

得寸進尺


女人強不緊要﹐最緊要係唔好恃勢凌人﹐得寸進尺﹐o係覺得比自己弱一點的男人面前擺出高高在上既姿態﹐o甘樣唔止嚇走男人﹐其實這種嘴臉真係好乞人憎。


我一位男性朋友有次幫一位女性朋友搬屋﹐呢位女性朋友好叻
﹐由細到大都成績好好﹐依家學歷高又事業有成。佢地去到新居﹐果間新居既鎖匙好特別﹐要插入去等 2 秒然後才可以扭﹐如果唔係就唔 work。呢位女仔唔記得﹐於是扭左成 5 分鐘都開唔到門﹐好 "mung"。我朋友於是出聲話比我試下啦。但係佢一直都覺得自己叻過我朋友﹐用一種“我唔得你點得呀”既眼神啤我朋友(其實呢位女仔一直都睇唔起佢)﹐最後都係比條鎖匙佢。結果我朋友一試就開到﹐佢當堂激到紮紮跳好唔抵得我朋友“做到一D 佢做唔到既野”..... 近來又突然向我朋友炫耀話自己好叻考左私人機師執照(佢住外國)。老實講﹐呢 D 小型飛機執照o係外國只要有錢有時間去上堂就可以考到﹐有咩o甘巴閉﹖不過我朋友好鐘意車﹐對汽車方面很有研究﹐所以可能佢要揾 D 野出黎炫耀自己叻過佢及所有男人。



聽我朋友講呢位港女擇偶要求好高﹐所以到依家好難找到男朋友
。梗係啦﹐日日好似弱者o甘睇住佢扮強者過日子﹐就算佢好靚身材又正(事實又唔係)比我都唔要。每個人都有長處短處﹐兩個人相處最緊要係互相尊重互相欣賞。佢一日唔改呢個脾性﹐一日唔駛旨意嫁得出。



1 則留言:

匿名 提到...

明知條女臭四就唔好幫手啦。佢有的自我虐待喎。
係咪佢對條臭X起晒痰呀。咁就冇得怨人啦。