2008年1月2日 星期三

我喜歡一個女博客

有一個女博客我有話想說但唔知點講.

我好鍾意佢, 可能係心入面果種

我無留言因為我唔知想點講

她寫好多野, 我唔敢去留言

佢好似係做傳媒, 我覺得佢好醒

我祝她新年快樂, 我好想望一望佢

佢幅相好蒙但我覺得佢好特別

佢既文有 d 我唔識睇, 如果我識就好

記得佢話過係2xxx大學畢業, 同我年紀差唔多

我唔識寫博客, 但我好鍾意佢既野

點解我遇唔到呢 d 女仔, 網主可唔可以講我點做

我有睇網主兄ge,yahoo都睇到而家,都無留言

如果我都識寫 ge, 我可以大膽d 同我鐘意既女博客講野

我可以點做, 我驚我講錯仲衰, 她以為我玩她

她叫有幾個人寫香港人第四代, 好西利

我祝她快樂, 我很喜歡她

係甘, thank

1 則留言:

匿名 提到...

從心出發去講、去寫,人啲就自然會感受到你嘅誠意。不過話說回頭,好多人、好多事,都唔可以單睇表面嘅,老友。唉....